YouTube video paylaşım sitesi, içerik üreticilerin gelir elde etmesine olanak sağlayan AdSense programına sahiptir. YouTube’dan kazanılacak paranın ise üst limiti yoktur. Sizlerle YouTube’dan para kazanma yolları ve YouTube aracılığı ile para kazanma kurallarını daha önce paylaşmıştık.
Para kazanmanın her birey için farklı karşılığı vardır. İçerik üreticilerin bir kısmı Türkiye’deki asgari ücretin biraz üzerinde aylık YouTube geliri elde edince sevinçten havalara uçarken, bir kısım içerik üreticiler ise 10.000$ kazancın az olduğunu düşünerek nasıl daha fazla para kazanabileceğini araştırmaktadır.
YouTube videolarında organik ziyaretçileri artırmak için uygulanması gereken adımlar bir hayli fazladır.
YouTube’da harika içerik oluşturmak, görüntülenme ve abonelerinizi artırma mücadelesinin yalnızca yarısıdır. Videolarınızın en yukarıda sıralanmasını ve diğer izleyiciler tarafından keşfedilmesini veya önerilmesini istiyorsanız, başlıklarınızı, açıklamalarınızı, etiketlerinizi ve oynatma listelerinizi en üst düzeye çıkarmak ve rakiplerinizin kazanmak için neler yaptığını anlamak için en iyi anahtar kelimeleri nasıl araştırmanız gerektiğini bilmeniz gerekir.
İçerik üreticilerinin paylaşmış olduğu videoların izlenmesi durumunda gelir elde edebilirler. Siz videonuzda ölümsüzlüğün formülünü dahil paylaşsanız, videonuz izlenmediği sürece gelir elde edemeyeceksiniz.
Videolarınızın organik ziyaretçilere erişebilmesi için VidIQ güzel bir çözüm ortağı olacaktır.
İzleyicilerinizin %58’i videolarınıza YouTube aramalarından ve sıradaki videolar sayesinde ulaşıyor. 10 dakikadan az bir sürede etiketlerinizi 10 kat artırmanıza ve gözünüzden kaçan fırsatları yakalamanıza yardımcı olacağız.
İçeriklerinizin daha fazla izlenebilmesi için çeşitli platformlarda veya YouTube içerisinde videonuzu ön plana çıkartabilirsiniz. Bu işlemi ücretli veya ücretsiz yapmanızın hiçbir farkı yok. Önemli olan, marka farkındalığı oluşturmanızdır. Çünkü ücretli reklam verilse bile, hedef kitleniz sizi sürekli takip etmek için peşinizden koşmayacaktır. Hatta kötü bir giriş yapmanız durumunda, paylaşımınız çok çabuk kapatıldığı için, ortalama izlenme sürenizi aşağı çekerek, öne çıkan videolardan geri plana atılmanıza dahil sebep olabilir.
Reklam vermek tabii ki bu kadar kötü değildir. Aslında reklam vermenin amacı, hedef kitlenizin sizi fark etmesini sağlamaktır. Eğer doğru video ve doğru anahtar kelimeler üzerinden reklam verdiyseniz, erişim sağladığınız izleyiciler eninde sonunda sizin içeriğinizi ziyaret edecektir.
VidIQ elinizin altındaki YouTube danışmanınız gibi işlem sağlar, hemde 7 gün 24 saat !
VidIQ kanal denetim aracı içeriğinizde nelerin çalıştığını, neyin işe yaramadığını ve kanalınızı en iyi şekle getirmek için neler yapmanız gerektiğini tam olarak anlamanıza yardımcı olur. YouTube’da (ve ötesinde) büyümek ve başarılı olmak için her içerik oluşturucusuna ihtiyaç duydukları bilgileri veren dünyadaki en güçlü video pazarlama araçlarından biridir.
Alacağınız hizmet o kadar detaylı ki, Facebook ve Twitter’daki etkileşimlerden, marka referanslarından, YouTube’a en iyi yükleme zamanından, rekabetle kıyaslandığında aramada nasıl gözüktüğünüze kadar metrikleri ortaya çıkarmış olacaksınız.
VidIQ ekibi ile çalışın
Stratejist VidIQ çalışma ekibi, ihtiyaçlarınıza uyan, düzenli kanal denetimi yapan, mevcut YouTube içerik oluşturucularıyla iletişim kurmanıza yardım eden ve video pazarlama hedeflerinize ulaşmanızı garantileyen başarılı bir programlama ve içerik stratejisi geliştirmeniz için sizlerle çalışacak.
Enterprise Demosu İste
VidIQ video pazarlama hedeflerinize ulaşmak için ihtiyacın olan tüm araçları sağlar. vidIQ platformunu, organik erişiminizi maksimize etmeyi, marka bilincini ve çağrışımını ve izleyici analizini ve büyümeyi daha fazla öğrenin.
Görüntülenme Hızı Kıyaslama
Videonuzun YouTube’daki herhangi bir video, kanal veya oynatma listesi ile karşılaştırmasını hiç gördünüz mü? ‘Görüntülenmeleri Karşılaştır’ aracımızla, içeriğinizin performansına ilişkin en iyi eş zamanlı geri bildirimi almak için HERHANGİ bir videonun YouTube’daki hızını takip edebilir ve ardından HERHANGİ bir video veya HERHANGİ bir kanalla karşılaştırabilirsiniz!
Youtube’da Neyin Trend Olduğunu Görün
Youtube, trend video içerik mekanıdır ve GERÇEKTEN trendlerin ne olduğunu öğrenmek ve çok miktarda görüntülenme almak istiyorsanız, en çok görüntülenenler aracı YouTube’daki trend konular hakkında size inanılmaz bir analiz verir. Diyelim ki, İspanya’da 10.000’den az abonesi olan kanallar için Fortnite Season 7’deki en popüler videoların hangileri olduğunu bilmek istediğinizi varsayalım? VidIQ trend video aracı bu işlemin yanıtını verecektir.
Youtube Üretkenlik Araçları
VidIQ üretkenlik aracı içerik oluşturmaya harcadığınız çok zamandan sizi kurtararak Youtube kanalınızı yürütmenizi çok daha kolay hale getiriyor. Youtube’ta videolarınızı optimize etmenizi ve tanıtmanızı sağlamak için araçta birçok özellik bulunmaktadır.
Youtube Kazançlarınızı Kutlayın!
1000 aboneye ulaştınız, 1 milyon YouTube görüntülenmesi elde ettiniz veya 200 video yüklediniz mi? Bir sonraki dönem noktanız ne olursa olsun, VidIQ başarı aracı bunu sizin için izleyecek ve topluluğunuzla anında paylaşabileceğiniz sertifikaları otomatik olarak oluşturacaktır. Ne de olsa siz bunu hak ettiniz!
İnceleme bırak